Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

Moderátor: FeroG

<<

guest126

Príspevky: 272

Registrovaný: Štv Jan 10, 2008 1:18 pm

Bydlisko: beyond the rim

Poslať Ned Máj 12, 2013 4:31 pm

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

Fero, z vonkajšieho pohľadu to vyzerá, že Ti to už s prepačením ide na mozog. Vyzerá to tak, že veľmi veľkú energiu vydáváš na to, aby si čo najlepšie viedol študentov za ručičku. Študenti by sa podľa môjho názoru na VŠ už nemali viesť za ručičku. Som si skoro istý, že všetci študenti vedia, že ak je majú s niečim problém alebo potrebujú pomôcť, stačí sa ozvať. To je podľa mňa také rozumné maximum, aby o tom vedeli. Ale dokazovať im a navádzať ich na to, že aha, máte problém, aj keď mi to nepoviete a nepožiadate ma o to ale just chcem pre Vás niečo spraviť.. Ja úprimne neviem, či taký prístup niekomu pomôže, ba by som povedal, že skôr uškodí keďže ľudí s Tvojím pristupom k študentom je ako šafránu a je veľká chýba, ak si študenti zvyknú na taký prístup a budu ho čakať inde. Vieš, že dnes svet stojí na tímoch a som si skoro istý, že vedúci efektívného tímu nebude na taký prístup mať čas. Skôr si nájde čaš na hľadanie náhradného člena tímu.. V programovaní obzvlášť. Mám pocit, že Ti od PAZ už chýba odstup.

Čo sa týka bodov, ja som sa nikdy na žiadne nedíval a nikdy pre mňa neboli žiadnou motiváciou. Robil som zadania najlepšie ako som vedel a bolo.

Nejaké tresty vymýšlať mi príde ako hlúposť. Ako aj zisťovať nejaké plagiatárstvo. Ak sa náhodou na niečo príde a nechcete to rovno riešiť disciplinárným konaním, čo je skutočne štandard, tak to neriešte vôbec. Veď máte nejaké skušky a iné vecí, kde si autorstvom môžete byť defacto istí a je každemu jasné, aj študentovi, že ak bude domáce flákať, opisovať, tak skúškou neprejde. Skôr by som položil otázku, že aký majú domáce úlohy cieľ. Predpokladám, že študenta lepšie pripraviť na skúšku. Asi som to prehnal, keď som povedal, že kto sa fláka domáce úlohy, tak skúškou neprejde, lebo viem si predstaviť zamestnaného študenta, ktorý nemá čas riešiť nejaké pre ňeho trápne domáce úlohy ale treba ich mať, lebo treba z toho nejaké body ci čo, tak ich opíše a ušetrí čas. Potom príde na skúšku a spraví ju ľavou zadnou. Je to študent, ktorý si je vedomý toho, že mu tie domáce nič nedajú iba ho oberú o čas. Musiš uznať, že skúsený prográmator dá skúšku ľavou zadnou alebo max. si za 2 dni prejde všetky tie algoritmy, či tam nie je náhodou nejaký, ktorý nepozná. Ak to je náhodou študent, ktorý nemá paz v malíčku a chce opisovať domáce úlohy, tak si natlčie hubu na skúške a mu dôjde, že aha, takýmto to spôsobom to nepôjde. Ak mu to nedôjde, tak je blb a nemá na VŠ čo robiť.

Ja byť učiteľom, tak plagiátorstvo nerieším. Treba odovzdať zápočtový program a odovzdá započtový program mimo školy, ktorého kód je o rady vyššie ako štandardný bastil na paz? A uverím mu? Význa sa v ňom, vie ho predo mnou opraviť ako chcem? Čert to ber, že to nie je jeho pôvodný zdroják. Vyzná sa v cudziom kóde a to je vlastnosť ja nezaplatenie.

Ja si úprimne myslím, že domáce úlohy by mali služiť ako príprava na skúšku, a keď je nimi skúška podmienená, môžu sa vyskytnúť prípady, kedy je ich rozumné opísať, aby človek nestrácal čas. Venovať sa plagiatorstvu na VŠ mi príde ako mrhanie drahou energiou a aj tak to nejde úplne zaistiť + navyše hrozí možnosť, že sa seknete. Čo by mňa osobne mrzelo ďaleko viac ako že som omylom pustil niekoho, koho som nemal.. Podľa mňa úplne stačí, ak zaistíte, aby študent s podmiernými znalosťami predmetu neprešiel skúškou..

PS1: Veľmi fungujúci spôsob ako získať feedback je pivo/kofola/whatever..
PS2. Básničku v cudzom jazyku nemôžete napísať, pokiaľ v tom jazyku nemyslíte..


Uf...
<<

Aries

Príspevky: 379

Registrovaný: Pia Jan 30, 2009 1:26 pm

Bydlisko: 127.0.0.1

Poslať Ned Máj 12, 2013 5:21 pm

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

K poslednemu prispevku by som mal dve poznamky:
1. Vycitas vlastne Ferovi, ze je dobry ucitel a snazi sa? Lebo to mi z toho vyplynulo.
2. Naozaj skuseny a dobry programator by ulohy, ktore su zadane na Paz1a/b, zvladol doslova za par minut, max. desiatok minut. Ak nie, tak to znamena, ze ma v niecom medzery a ma prenho zmysel sa na to aspon pozriet. Popravde ani neviem ci na UPJS chodia takito skuseni programatori. Asi sa najdu taki, co vedia programovat (odniekal z praxe, zamestnania), ale vacsinou nemusia poznat algoritmy a datove struktury, a teda minimalne PAZ1b ma pre nich zmysel spolu s ulohami. Za seba mozem povedat, ze som na skole spomedzi studentov nestretol nikoho takeho, pre koho by skutocne vobec nemalo zmysel robit ulohy. Diskutovat by sa mozno dalo o PAZ1c, kde sa robia pomerne "veci z praxe" a je potrebne v zavere semestra posediet nad mierne komplexnejsim projektom. Kazdopadne si myslim, ze zlozenie predmetu a poziadavky su prisposobene tomu, co sa studenti potrebuju naucit a nevidim na tom nic zle.
Vasnivy pestovatel binarnych stromov a opravar Turingovych strojov na polovicny uvazok.
"Problem citatov najdenych na internete je taky, ze si nikdy nemozete byt isti ich autenticitou" Abraham Lincoln
<<

kubo

Príspevky: 59

Registrovaný: Sob Okt 20, 2012 5:42 pm

Poslať Ned Máj 12, 2013 9:44 pm

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

System sankcii je podla mna vymysleny dobre a ma vyznam. Vdaka kontrole plagiatorstva clovek nie je rozptylovany myslienkami ako obist system a tak ma viac casu na riesenie ulohy :-).
<<

guest126

Príspevky: 272

Registrovaný: Štv Jan 10, 2008 1:18 pm

Bydlisko: beyond the rim

Poslať Ned Máj 12, 2013 10:05 pm

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

1. Dobrý pedagóg sa podľa môjho vkusu hýbe niekde medzi super a otrasným. Prekročiť tie hranice mi nepríde dobré.
2. Boli takí aj na UPJŚ, osobne poznám aj študentov, ktorí sa ani v Prahe z programovania a algoritmov nenaučili nič nové. Algoritmy, ktoré sa berú na paz1b sú podľa osnovy skutočne tie najzákladnejšie.. Hm.. prax. Je možné, že za chvíľu budem pracovat sám niekde, kde algoritmy, dátové štruktúry a C++11 je denný chleba. Myslím, že ani dobrý riešiteľ www.ksp.sk by sa na paz1b veľa nového z algoritmov a dátových štruktúr nedozvedel. Ináč, na školách je vcelku štandard mať predmet algoritmy a dátové štruktúry oddelené od základného programovania (možno námet na predmet?)

Samozrejme, koľko ľudí, toľko uhlov pohľadov ale sám za seba môžem povedať, že som študoval pre seba, a aj keď som vedel o opisovaní niektorých spolužiakov, netrápilo ma to. Možno študujú pre niečo iné ako pre seba. Neriešil som. A za seba by som ani neriešil nejaké plagátorstvo v role učiteľa, ale dal by som si záležať na tom, aby skúška bola skutočné kvalitná a preverila vedomosti toho, ktorého má. Alebo ak už by plagiatórstvo trebalo riešiť, tak nejako klasicky ako vylúčením zo školy, dispciplinárnym riadením a pobobne.

Ako dohadovať sa so študentami aké sankcie sa im zdajú v poriadku za niečo, za čo je vylúčenie zo školy štandardne riešenie mi príde ako vodenie za ručičku mamičkou. Ak nie absurdné.

Len toľko. :)
<<

Billy

Príspevky: 68

Registrovaný: Str Sep 30, 2009 10:29 pm

Bydlisko: /home

Poslať Ned Máj 12, 2013 11:06 pm

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

guest126 píše: Ináč, na školách je vcelku štandard mať predmet algoritmy a dátové štruktúry oddelené od základného programovania (možno námet na predmet?)

tak ty si dlho studoval na UPJS, treba uznat :?
Why do Java programmers wear glasses? They don't C# :)
<<

Aries

Príspevky: 379

Registrovaný: Pia Jan 30, 2009 1:26 pm

Bydlisko: 127.0.0.1

Poslať Pon Máj 13, 2013 12:40 am

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

guest126 píše:2. ...

Ano, je pravda ze je kopa zamestnani, kde su algoritmy a datove struktury denny chlieb. A tiez suhlasim s tym, ze sa na PAZ1b preberaju len uplne zaklady. Treba vsak vychadzat z toho, aka je studentska zakladna UPJS. Pravda je taka, ze riesitelia KSP a ucastnici svetoveho finale olympiady v informatike na UPJS nezvyknu chodit, rovnako ani ti spominani C++ programatori. Robit predmety pre takych ludi, ktori na skolu nechodia, asi zmysel nema.
Vasnivy pestovatel binarnych stromov a opravar Turingovych strojov na polovicny uvazok.
"Problem citatov najdenych na internete je taky, ze si nikdy nemozete byt isti ich autenticitou" Abraham Lincoln
<<

guest126

Príspevky: 272

Registrovaný: Štv Jan 10, 2008 1:18 pm

Bydlisko: beyond the rim

Poslať Pon Máj 13, 2013 8:16 am

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

Ok, vychádzajme zo študentskej základne UPJŠ, ktorá je taká aká je, a teda možu opisovať bez hrozby vylúčenia zo školy alebo disciplinárneho riadenia a treba sa so študentami dohodnúť, aké sankcie sú pre nich prijateľné . Ok... Ale stále by som čas na riešenie plagiátorstva na skvalitnenie skúšky. Znova opakujem, mne by to prišlo iba ako dávanie energie zbytočným smerom.
<<

Kapko

Príspevky: 40

Registrovaný: Pia Jún 05, 2009 4:50 pm

Poslať Uto Máj 14, 2013 1:14 am

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

guest126 píše:Ináč, na školách je vcelku štandard mať predmet algoritmy a dátové štruktúry oddelené od základného programovania (možno námet na predmet?)


S takýmto niečím súhlasím aj ja. Podľa mňa by bolo celkom vhodné oddeliť tieto predmety. Takisto by mohol byť predmet z algortimov a dátových štruktúr aj viac teoretickejší. A mohol by na neho v ďaľšom ročníku, nadväzovať nejaký ešte viac advanced predmet, poprípade ani nie advanced ale s ďaľšími témamy z tejto oblasti. Kĺudne už ako nejaký Bčkový predmet, keďže táto oblasť samozrejme nemusí osloviť všetkých študentov. Pretože predmet Algoritmy a dátové štruktúry, ktorý je v poslednom semestri bc. štúdia, má jednak zvláštnu koncepciu a v podstate, takto neskoro je už aj trošku zbytočný.
<<

Aries

Príspevky: 379

Registrovaný: Pia Jan 30, 2009 1:26 pm

Bydlisko: 127.0.0.1

Poslať Uto Máj 14, 2013 1:27 am

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

Tiez suhlasim, ak uz nie oddelit, tak aspon zmenit sucasny tretiacky predmet Algoritmy a datove struktury. Napriklad presunut do druheho rocnika a preberat nejake dalsie veci, ktore sa PAZ1b nestihli. V sucasnosti to vyzera tak, ze sa dost vela veci opakuje, trosku sa nieco rozsiri, ale nic sa nespravi poriadne. Celkovo je dost dost algoritmov a datovych struktur, ktore sa na ziadnom predmete neberu, ale su aj v praxi pomerne pouzivane a inde sa ucia.
Vasnivy pestovatel binarnych stromov a opravar Turingovych strojov na polovicny uvazok.
"Problem citatov najdenych na internete je taky, ze si nikdy nemozete byt isti ich autenticitou" Abraham Lincoln
<<

guest126

Príspevky: 272

Registrovaný: Štv Jan 10, 2008 1:18 pm

Bydlisko: beyond the rim

Poslať Uto Máj 14, 2013 11:32 pm

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

Uf, v tretiaku je na taký predmet trochu prineskoro. Veď algoritmy a dátové štruktúry sú aj bohatou studnicou tém bakalárských práci. A možne ho dať rovno namiesto TVY. To TVY mi na UPJŠ príde dosť schizofrenické. Na jednej strane sa chcete ohánať tým, akí študenti chodia na UPJŠ a na druhej strane im na bakalárskom štúdiu dáte TVY, čo je zmyslom a abstrackiou úplne niekde inde, i keď na ňom celá informatika stojí resp. skôr padá. Očakával by som od bakálara algoritmy a dátové štruktúry, prípadne RAM machine ale rekurzívne spočetné funkcie skutočne nie.

@Aries máš na myslí nejaké konkrétne algoritmy? Resp. takto. Samozrejme, máš pravdu ale praxi sú už tie algoritmy nakódené a používajú sa skôr knižnice. Viem o jednej veľkej firme v ČR, ktorá si programuje svoju vlastnú distribuovanú databázu.. Ináč, len tak pre zaújimavosť http://www.keithschwarz.com/interesting/
<<

alef0

Site Admin

Príspevky: 621

Registrovaný: Štv Nov 16, 2006 8:57 am

Poslať Str Máj 15, 2013 2:12 pm

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

1) tvy je uz v tretiaku v zime (guest126, neviem ci vidis nove studijne plany, lebo kopa veci, co si pamatas, je uz inak)
2) ked sa prekopavali predmety na bc., ukazalo sa, ze 2. rocnik je strasne nabity -- napr. aj kvoli tomu sa tvy odsuvalo neskor; samozrejme to nic nemeni na poznamkach k obsahu predmetu
Lorem ipsum dolor sit amet.
<<

guest126

Príspevky: 272

Registrovaný: Štv Jan 10, 2008 1:18 pm

Bydlisko: beyond the rim

Poslať Str Máj 15, 2013 7:01 pm

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

1) Hej videl. Čo to mení na tom, že TVY nepatrí na bc. stupeň a že aspoň 2 študenti by prívitali predmet Algoritmy a dátové štruktúry?
2) Viď Ariesov prísvevokhttp://forum.ics.upjs.sk/viewtopic.php?f=6&t=932 , veľa sa neprekopalo nejako rozumne.
<<

alef0

Site Admin

Príspevky: 621

Registrovaný: Štv Nov 16, 2006 8:57 am

Poslať Str Máj 15, 2013 11:19 pm

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

s tvy si myslim to iste, ale uprimne, neda sa cakat, ze dlhodobo povinny predmet pre druhakov sa zrazu dramaticky vypari.

ako bolo povedane vyssie, predmet existuje, len su pripomienky k obsahu a umiestneniu, co da sa to forwardnut cviciacemu (RKB).

do ktoreho semestra by podla vas malo ASU patrit?
Lorem ipsum dolor sit amet.
<<

guest126

Príspevky: 272

Registrovaný: Štv Jan 10, 2008 1:18 pm

Bydlisko: beyond the rim

Poslať Štv Máj 16, 2013 7:45 am

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

Viete čo, dajte ASU do 3-4. semestra a dajte to učíť Ferovi. Jendak veľmi dobre vie, čo sa berie na paz1b, druhak potrebuje od paz1 pauzu. Asi by bolo dobre, aby to ostat prednášať, ak nie je nikto lepší, ale nejakú základňu cvičiacich už asi spravil, čo stačí. Cvičiť to už nemusí, čo mu dá spústu času a môže zreformovať ASU, aby to krásne nadväzovalo na paz1b. Teda paz bude kvázi nezmenené a budete mať zreformovaný užitočný a podľa výsledkov Fera aj super predmet.

Ináč, ak stále používate Eclipse, skúste Intellij Idea. Pre Javu SE je free a to IDE je úplne niekde inde. Nebe a dudy..
<<

FeroG

Príspevky: 1290

Registrovaný: Uto Máj 29, 2007 11:25 am

Poslať Štv Máj 16, 2013 6:58 pm

Re: Diskusia o problémoch aktuálnej výučby

Kedze sa tu moje meno v prispevkoch za ostatnych par dni objavilo par krat, asi by sa trebalo vyjadrit...

guest126 píše:Fero, z vonkajšieho pohľadu to vyzerá, že Ti to už s prepačením ide na mozog. ... druhak potrebuje od paz1 pauzu

Nuz, toto je velmi vazne konstatovanie. Ak k tomu pridam vcerajsi clanok na sme (http://www.sme.sk/c/6802136/skolske-odb ... telov.html), tak to aby som zacal velmi rychlo uvazovat o zmene posobiska :-) OK, vaznejsie: Nepopieram, ze veciam okolo PAZ1a/PAZ1b som venoval a venujem vela casu. Istotne to ma dosledky na vselico, ale uistujem ta, ze skolske veci nijako psychoemotivne neprezivam. Ak ale nieco robim, mam zaujem robit veci najlepsie ako viem v ramci aktualnych moznosti.

guest126 píše:aby si čo najlepšie viedol študentov za ručičku. Študenti by sa podľa môjho názoru na VŠ už nemali viesť za ručičku.

S tymto suhlasim aj nesuhlasim. Povazujem za dolezite, aby v prvom rocniku bol k studentom iny pristup. Predsa len prvy rocnik je cas, kedy mnoho studentov zaziva sok zo zmeny systemu vzdelavania. A ak je moznost, preco by sme im v tomto nepomohli. Sam som mal moznost zazit, ake to je, ked cloveku niekto poda pomocnu ruku v cudzom prostredi (a trebars da uzitocne informacie, aj ked sa na ne explicitne nepytam). Zaroven by si v prvom rocniku mali studenti vypracovat nejake studijne navyky (aj preto tie pocetne domace ulohy). Takyto doraz na systematicku pripravu nie je len vec PAZka ale funguje to i kadekde inde. Pri neprvackych predmetoch uz samozrejme taketo vodenie za rucicku nema priestor (a myslim na to, ak takuto neprvacku vyucbu realizujem).

guest126 píše: keďže ľudí s Tvojím pristupom k študentom je ako šafránu a je veľká chýba, ak si študenti zvyknú na taký prístup a budu ho čakať inde

A co ak je to zamer? :-)

guest126 píše:..., že dnes svet stojí na tímoch

Prave preto na svojich cviceniach mam tendenciu co najviac vyuzivat timovo orientovane vyucbove aktivity. Kazdy tim je vsak zlozeny z jednotlivcov. Ak ludia v time nebudu vediet napisat ani len "bodkociarku", takyto tym dlho nevydrzi. Dobry tim potrebuje clenov timu so skusenostami, v ktorych sa navzajom budu doplnat. A kvalitne individuality so solidnym zakladom vedomosti a zrucnosti do timu maju pripravit prave aj domace zadania urcene na samostatnu pracu. Ako hovori jeden kolega (toto je dobry vyrok, kedze ho ide pouzit v roznych kontextoch): "Dvere Vam mozeme ukazat, ale prejst nimi musite sami".

guest126 píše:Nejaké tresty vymýšlať mi príde ako hlúposť. Ako aj zisťovať nejaké plagiatárstvo.

Suhlasim, ze mrhat cas na zistovanie plagiatorstva je mrhanie casu. Realita je ta, ze plagiatorstvo riesime, len ak nas softver v Moodle automaticky upozorni na "neprimeranu podobnost kodu" (problem neprimeranej kooperacie z vnutra). Dalsia situacia, kedy kontrolujeme dodrzanie pravidiel hry (prave sposobom ako uvadzas, na baze zistenie, ci student rozumie a dokaze pracovat so svojim kodom), je v pripade, kedy niekto odovzda riesenie vo forme, ktore nezodpoveda jeho vysledkom v kontrolovanych aktivitach (kontrolovane = realizovane v skole, kde je pravdepodobnost podvadzania vyrazne nizsia). To je cele.

guest126 píše:Podľa mňa úplne stačí, ak zaistíte, aby študent s podmiernými znalosťami predmetu neprešiel skúškou..

Tak su postavene pravidla hry predmetu PAZ1b.

guest126 píše:PS1: Veľmi fungujúci spôsob ako získať feedback je pivo/kofola/whatever..

A mnoho dalsich inych... Vdaka za odporucanie, ale v tomto smere uz aj kolegovia zo skoly vedia, ze s tymto nie som velmi kompatibilny... A mam na to aj dalsie dovody...

guest126 píše:Boli takí aj na UPJŚ, osobne poznám aj študentov, ktorí sa ani v Prahe z programovania a algoritmov nenaučili nič nové.

Od kedy som sa dostal k "administrovaniu" PAZ1a/PAZ1b (4 roky), mozem povedat, ze aj ked na skolu prichadzaju aj sikovni studenti, myslim, ze nikto z nich nebol taky, pre koho by obsah PAZiek nemal pridanu hodnotu. Je pravdou, ze na PAZ1a startujeme s velmi nizkym prahom, ale stupanie casom dost zrychluje. Navyse na zaciatku semestra informujem studentom, ze ak nadobudnu pocit, ze PAZ pre nich nema vzhladom na ich skusenosti pridanu hodnotu, mozu si dohodnut individualne pravidla hry a sposob fungovania.

guest126 píše:Ako dohadovať sa so študentami aké sankcie sa im zdajú v poriadku za niečo, za čo je vylúčenie zo školy štandardne riešenie mi príde ako vodenie za ručičku mamičkou. Ak nie absurdné.

V tomto smere naozaj na UPJS nie su pravidla hry standardizovane. Ak sa na veci clovek pozrie len cez minimalizovanie namahy na ziskanie diplomu, lokalne riesenie porusenia pravidiel hry vedie jednoducho k tomu, ze studentovi sa oplati podvadzat, kedze do hry dava malo (Ak nic neviem, dostanem Fx. Ak nic neviem a budem podvadzat s tym, ze ak ma pristihnu, tak ma len vyhodia z pisomky alebo skusky a v najhorsom pripade skoncim s FX, tak sa jednoducho oplati podvadzat, lebo nemam co stratit a je tu sanca, ze to vyjde). Inac zaujimava je cast "Chýba nám kultúra" v clanku http://www.izurnal.sk/index.php?option= ... ew&id=2924 Myslim ale, ze standardizacia v tomto smere sa rozbehne aj na UPJS. Tento akademicky rok sme uz na akademickom senate schvalovali vznik disciplinarnej komisie. Na takej FMFI UK disciplinarna komisia funguje (a riesi veci) tiez len tusim nejake 2 roky.
Toto diskusne vlakno nemalo za ciel pytat sa studentov, ake sankcie by chceli a vyhoviet im. Vyucba nie je demokracia. Vzdy je tu vyucujuci, ktory ma zodpovednost za realizaciu vyucby. Na druhej strane ale treba nacuvat nazorom druhych. Ja sa zvyknem pytat na rozne veci na nazor studentov i kolegov cviciacich. Ak padnu rozumne argumenty, ktore prevazie argumenty pre moje aktualne "nastavenie", nemam problem zmenit nazor. Ale nazory nemenim hlasovanim vacsiny, ale na zaklade toho, aby vysledok bol co najlepsi.

guest126 píše:tandard mať predmet algoritmy a dátové štruktúry oddelené od základného programovania

Suhlasim, ze pomenovanie tych PAZ predmetov (a aj dalsich) nie je velmi stastne. Realne uz 4 roky su PAZ1a a PAZ1b obsahovo oddelene. Skutocny uvodny kurz programovania je PAZ1a. PAZ1b je uvod do algoritmov a udajovych struktur. Pokracovatelom PAZ1b je tretiacke ASU.

guest126 píše:a dajte to učíť Ferovi. Jendak veľmi dobre vie, čo sa berie na paz1b, druhak potrebuje od paz1 pauzu.

Dakujem za doveru, ale myslim, ze ASU ma algoritmicky velmi skuseneho vyucujuceho. Mozno len treba cas (aj kvoli opakujucim studentom), kym sa obsah ASU zacisti a stane viac navazujucim na aktualny system PAZ1b. Navyse kazde prebudovanie predmetu stoji vela casu a ten ide na ukor inych cinnosti, ktore treba robit.
Predchádzajúci

Späť na PAZ1b

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.
Slovenský preklad.