Oliaty Koberec

Moderátor: FeroG

<<

dzusik12

Príspevky: 55

Registrovaný: Str Sep 21, 2011 12:13 pm

Poslať Pon Júl 16, 2012 8:23 pm

Oliaty Koberec

Viete mi niekto vysvetlit nejak hlavnu myslienku, ako zredukovat ulohu na ten "jednoduchy" strom, podla popisu riesenia ?
Autor návodu píše: "Náš program najprv pomocou DFS ofarbí každú oblasť jednou farbou, potom z nich urobí
strom a horeuvedeným spôsobom spočíta riešenie." Nerozumiem čo sa myslí prvou čaštou vety, ako ofarbí ?
Uloha http://www.ksp.sk/wiki/Zadania/Archiv
rocnik 28 priklad 6 ty, je tam aj navod na riesenie.
<<

bwpow

Príspevky: 634

Registrovaný: Str Nov 22, 2006 11:19 am

Bydlisko: Košice

Poslať Uto Júl 17, 2012 8:39 am

Re: Oliaty Koberec

Proste hladaju komponenty grafu. Cely komponent "ofarbia" jednou farbou, ide len o obycajny zargon. Ako keby si mal obrazok toho koberca v paintbrushi a kazdy flak ofarbil inou farbou pomocou floodfillu, aby sa tie flaky dali vizualne dobre rozoznat od seba.
Strach dát najevo své pocity a zjednat si u druhých respekt je jedním z problémů civilizovaného člověka, který se naučil zpochybňovat svou vlastní pravdu pro zdání objektivity
<<

FeroG

Príspevky: 1290

Registrovaný: Uto Máj 29, 2007 11:25 am

Poslať Uto Júl 17, 2012 9:33 am

Re: Oliaty Koberec

Alebo v PAZ1b terminológii :-), ak sa na fľaky pozrieš ako na bunky z úlohy o bunkách: pozadie dostane farbu 0, pixely prvej bunky (fľaku) farbu 1, pixely druhej bunky (fľaku) 2, atď. Čiže treba spraviť to, čo pri bunkách - akurát namiesto "vymazovania" pixelov bunky (fľaku) im priradíš "poradové" číslo fľaku.

Späť na PAZ1b

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.
Slovenský preklad.